6 Mart 2010 Cumartesi

Pardus Kurumsal 2 x86_64 3. Önizleme Sürümü (seruhatto)

x86-64 tarafında önemli değişiklikler olduğundan yeni bir önizleme sürümü[1] daha hazırladık. Bu sürümde toolchain tamamen yenilendi, artık (birer sembolik link olan) /lib64 ve /usr/lib64 dizinleri yok. PiSi'de önemli yenilikler var. Bu önizleme sürümünün bir deneme sürümü olduğunu unutmamak gerekir.

Bu sürümün kod adı: seruhatto[2]

[1] http://tinyurl.com/seruhatto
[2] http://nyucel.blogspot.com/2009/11/64-bit-ekibinden-ilk-ayrls.html

2 yorum:

  1. Bu ekiple biraz daha fazla çalışma fırsatım olsaydı keşke... Hocam size ve arkadaşlarıma teşekkür ederim herşey için. Bir Çarşı iznimde bu kadar mutlu olmamıştım. Yolunuz açık olsun. İlerde birlikte uzun süre çalışmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
  2. Çalışmalarınızın bitimini sabırsızlıkla bekliyorum. 64 Bit kurumsalın ardından herkesin kullanacağı 64 bitlik Pardus'un daha verimli ve keyifli olacağını umuyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil

Ayı Dağı - Andrew Krivak

Duvar'da dünyada tek sağ kalan kadının hikayesini okuduktan sonra Ayı Dağı'nda (dünyaya her ne olduysa artık) hayatta kalan iki kişi...