12 Nisan 2007 Perşembe

Google Summer Of Code

Konuşmak bedava ama onlar kodu gösterecekler:

  • Pınar Yanardağ: Application for Evolution's encryption and key selection interface project
  • Barış Çiçek: Enhance Mango to allow self-service of GNOME account data and streamline GNOME account setup
  • Çağatay Çallı: Eclipse search plugin: providing a better, faster, more relevant Eclipse search.
  • Selem Delul: A protocol framework for EventMachine
  • Özgür Öztürk: Real-time text-to-speech
  • Hüseyin Akcan: A Generic Geometric Library
  • Sarp Centel: Patient Matching, Record Linkage, and Data Aggregation Techniques


  • 56 gün sonra gelen güncelleme: Projeleri kabul edilenleri ülkelerine göre sınıflamadıklarından teker teker bütün listeleri kendim kontrol etmiştim. Sabancı Üniversitesinden Sarp Centel'in ismini farkedememişim. Pınar'ın uyarısıyla radikal'in bu haberini yeni gördüm.

    5 yorum:

    1. Herkese başarılar. Ben seçilemedim :(

      YanıtlaSil
    2. Hepsine başarılar diliyorum. Umarım her biri çok güzel işlere imza atacaklar ve isimlerini daha uzun süre duyacağız :)

      YanıtlaSil
    3. Boost/Ruby/Eclipse süper :), tamam Gnome da süper olsun :p, tüm arkadaşlara başarılar.

      YanıtlaSil
    4. Hepinizi ayri ayri kutluyorum.Inaniyorum ki yaptiginiz i$te muvaffak olacaksiniz.Ba$arilar diliyorum.

      YanıtlaSil
    5. Oncelikle tebrik etmek isterim. Bu asamaya gelmek de guzel bir basari. Umarim sonraki calismalarinizda da oncelikle kendinize sonrasinda cevrenizdekilere faydasi olacak projelere imza atarsiniz.

      YanıtlaSil

    Ayı Dağı - Andrew Krivak

    Duvar'da dünyada tek sağ kalan kadının hikayesini okuduktan sonra Ayı Dağı'nda (dünyaya her ne olduysa artık) hayatta kalan iki kişi...